Chemicaliën bron

Over de instrumenten en chemicaliën in het chemisch laboratorium.
Post Reply
Carharttguy
Lithium

Chemicaliën bron

Post by Carharttguy » 09 Apr 2013, 18:49

Beste

Ik heb vroeger op chemieforum.nl ooit een bron gelezen van een Belgische chemboer. Het was geen online winkel, maar je kon wel heel de catalogus online bekijken. Ze hadden een erg grote catalogus, met meestal iets grotere verpakking dacht ik. Het was denk ik ook deels een algemene tuinwinkel (ben ik wel helemaal niet zeker). Ik dacht dat de winkel ergens in Tienen, of Tielt ofzo lag, het is al enkele jaren geleden, en het is nogal vaag!

Weet iemand over welke winkel ik het zou kunnen hebben? Ik heb al veel op Google gezocht, maar vind het dus totaal niet meer terug. En omdat chemieforum.nl verdwenen lijkt, is de kans klein dat ik het daar nog ga terugvinden.
Het was een erg goede bron, die misschien beter over PM doorgestuurd wordt, omdat het k3wls zou kunnen aantrekken denk ik.

Hartelijk dank!

Carharttguy
Lithium

Re: Chemicaliën bron

Post by Carharttguy » 10 Apr 2013, 21:40

Niemand die die bron die ik mij niet meer kan herinneren weet? Gewoon een Belgische winkel die niet online levert, en een grote collectie aan chemicaliën heeft. (of had).

woelen
IJzer
Chemistry interests: --------------

Post by woelen » 10 Apr 2013, 22:40

Ik weet een adres waar je veel chemische stoffen kunt kopen in Belgie: zie je PM-box.
Posten hier mag niet, dat zijn de forumregels.
The art of wondering makes life worth living...
Want to wonder? http://www.oelen.net/science

Carharttguy
Lithium

Post by Carharttguy » 10 Apr 2013, 23:07

Dat was hem dus inderdaad woelen. Hartelijk dank.
(Blijkbaar liet m'n geheugen me helemaal in de steek, want het is geen winkel in Tienen of Tielt, er zit zelf geen 'ie' in!)

Dit topic mag gesloten worden!

Post Reply