...Goed betaalde hulp gezocht !!

Over chemie wat niet in een andere categorie past.
Locked
peter-v
Foton

...Goed betaalde hulp gezocht !!

Post by peter-v » 31 Mar 2011, 00:22

Ben op zoek naar mensen die iets van chemie afweten daar ik daarzelf niet echt in onderlegd ben.
Ik zou uit bepaalde plantendelen een stof moeten uit/affilteren/met Ph's die omhoog en omlaag moeten gaan...
kortweg, ondanks ik een universitaire opleiding heb genoten, weliswaar in een commerciële-economische richting voel ik aan dat ik dit nooit tot een goed einde kan brengen zonder wat professionele hulp... Kunnen jullie die voor me bezorgen, ben woonachtig in grens Breda, fantastisch... Ben bereidt er zeer goed voor te betalen, men zegt dat je max 3 dagen over zou doen op je gemak en met de nodige nachtrust, nou dan bied wil ik gerust, buiten het betalen van alle benodigdheden, "mijn chemist" 100€ per dag betalen !!!
Zeg er wel even op voorhand bij dat het NIETS met DRUGS noch met terroristische aanslagen ofzo te maken heeft hoor, dus een politieman die er een chemische hobby of interesse op nahoudt mag me ook kontakteren...
Voor de rest heb ik reeds alle produkten, soda, hcl, ...en een 40gr plantendelen en de formule waarbij er een 4tot 6 keer wat gedaan moet worden; reiniging, percipatie ofzo... Nou, snap er de ballen van !!!
Hopelijk laten jullie snel wat van je horen zodat we misschien dit weekend nog kunnen opstarten en ik tegelijk van mijn koppijn vanaf...
Groetjes
Peter Verbruggen

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Re: ...Goed betaalde hulp gezocht !!

Post by Wouter » 31 Mar 2011, 10:29

Nu is vooral de vraag, welke stof en welke plant? Ik heb er niet de tijd/materiaal voor, maar wellicht dat je mensen wat kan interesseren door wat dieper op het onderwerp zelf in te gaan.
Organisch chemicus

Gruson
Neon

Post by Gruson » 31 Mar 2011, 10:36

Ja inderdaad, ik ben altijd geinteresseerd als het om plantjes gaat, maar het is altijd fijn om iets meer te weten.
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Pyrochemistry
Zwavel

Post by Pyrochemistry » 04 Apr 2011, 20:22

Hhm ik vindt het zeer vreemd maargoed dat is mijn mening..

Ik heb eigenlijk nooit een idee hoe serieus ik een dergelijk bericht moet nemen..

Iemand met een universitaire studie kan zelf ook wel wat in elkaar knutselen na het doen van een beetje research, of mensen met enkel alfá vakken zijn gewoon lui :P
Voor de rest heb ik reeds alle produkten, soda, hcl, ...en een 40gr plantendelen en de formule waarbij er een 4tot 6 keer wat gedaan moet worden; reiniging, percipatie ofzo... Nou, snap er de ballen van !!!
Ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is, iemand met "witte" hobby's?

Even ter additie, bij zulk soort berichten is het ook altijd erg gemakkelijk om iemand te traceren door je echte naam te vermelden, iets dat ik op het internet zowieso niet snel zal doen, maar alweer, dat is enkel mijn mening.
Will it work? You only know after the experiment!

Student (M.Sc) Scheikunde

Labstuff
Boor

Post by Labstuff » 05 Apr 2011, 22:49

jaja om wat voor planten zou het nou gaan? 3x raden.
Je wil een 'bepaalde olie' eruit zuiveren voor 'medische geheel legale doeleinden', welke heel veel mensen gebruiken.

Daarbij ook nog dat Brabant en zeker de grensstreek het mekka is voor 'een bepaalde bedrijfstak'... :D

Fuzzwood
Koolstof

Post by Fuzzwood » 05 Apr 2011, 22:57

Cannabis is ook een drug.

Ragbips
Natrium

Post by Ragbips » 08 Apr 2011, 13:57

Hoef je niet te extraheren :P
Zal vast om het mimosa hostillis plantje gaan is mijn idee...

Labstuff
Boor

Post by Labstuff » 08 Apr 2011, 14:28

Ragbips wrote:Hoef je niet te extraheren :P
Zal vast om het mimosa hostillis plantje gaan is mijn idee...
Er is een nieuwe rage waar een extract (olie) uit Cannabis wordt geextraheerd, gezuiverd enz..
Zogenaamd een prima medicijn..

Z4x
Germanium
Chemistry interests: Overall

Post by Z4x » 09 Apr 2011, 11:00

Misschien is ie van de politie (undercover)? :P
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

Gruson
Neon

Post by Gruson » 09 Apr 2011, 16:03

Een simpele extractie van cannabis behoeft geen zuur-base extractie. Ik denk ook dat het om mimosa hostilis gaat, dat mag de topistarter zelf doen. (aangezien het extract illigaal is)
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 09 Apr 2011, 19:16

Aangezien meneer topicstarter niet meer heeft gereageerd, gooi ik dit onderwerp op slot.
Organisch chemicus

Locked