Voorstellen Ruud

Om jezelf voor te stellen aan de andere leden van dit forum. Wat zijn je interesses, hoe je huisdieren heten en hoe je hier terecht bent gekomen.
spidey
Kobalt
Chemistry interests: Inorganic

Re: Voorstellen Ruud

Post by spidey » 12 Feb 2013, 14:21

En gezien de waanzin die jongeren zich tegenwoordig in hun hoofd halen, zou mijn voorstel zijn om de straffen niet langer leeftijdafhankelijk te maken. Maar ik denk dat het zinvoller is om ze op de een of andere manier zo individueel mogelijk te begeleiden en te laten zien hoe een maatschappij met daarin op alle gebieden grote individuele verschillen werkt. Dat lijkt mij (afgezien van bekering tot Jezus Christus) de enige manier om ze op het rechte pad te krijgen. Door gevangenen bij gevangenen te zetten en met elkaar te laten samenzijn, houd je hun verkeerde mindset en ideeen in stand, lijkt me. Dat kan nooit de bedoeling of het gevolg van gevangenzetting zijn.

De grootste ellende bij alles is: hoe krijgen de nabestaanden van Ruud hun gevoel van veiligheid terug? Ik stel me zo voor dat dat een ernstige klap heeft gekregen. Hoe gaan zij verder met hun leven? Het is makkelijk praten vanaf de zijlijn....

Post Reply