Grote verkoop/weggeefactie

Heb je laboratoriumbenodigdheden te koop staan of wil je juist iets hebben? In dit forum kunnen de aanbiedingen en aanvragen geplaatst worden. Chemicaliën moeten afzonderlijk geplaatst worden in de bijbehorende forums!
Post Reply
Carharttguy
Lithium

Grote verkoop/weggeefactie

Post by Carharttguy » 27 Jul 2013, 16:41

Hallo iedereen!

Omdat ik een tijd geleden heel wat gerief ben gaan ophalen bij labstuff, heb ik nu een grote collectie staan, sommige dingen kan ik zelf helemaal niets mee doen. En daar wil ik andere mensen best een plezier mee doen.

Ik houdt me bezig met het inventariseren van alles, en sommige dingen worden ook aangepast (bvb Duitse stoptcontacten aanpassen zodat ze op het BE/NL stroomnet passen), er kruipt redelijk wat tijd in, daarom zijn veel producten 'Prijs overeen te komen'. De prijzen zullen altijd laag zijn, je mag dus zelf een bod doen, denk aan een prijs tot maximum €10 voor de grotere dingen. Als je wat dingen meeneemt, kan je natuurlijk altijd wat gratis dingen meenemen. ik wil er dus zeker geen echte winsten op, maar gewoon mijn benzine en tijd zou ik er wel uit willen. Hopelijk begrijpen jullie dat.
Sommige dingen weet ik zelf niet wat het is, dan zal ik linken naar een ander topic op het forum, waar ik vraag wat die producten zijn.

Je kan komen ophalen, ik kan versturen, voor mensen zonder vervoer wil ik ook best komen brengen (mits kleine bijdrage voor benzine). Al snap je denk ik wel dat ik niet voor 2 reageerbuizen naar Amsterdam rijdt (Ik kom uit Gent, België)

Hieronder een lijstje tot nu toe, ik zal deze regelmatig aanpassen:
1) Onbekend toestel (Klik hier voor link naar topic)
2) Lux meter, hiervan moet de werking wel nog getest worden. Want ik heb zo'n ding nooit gebruikt. Foto
3) Platte reageerbuis, er zijn zeker 20 stuks beschikbaar. Kies zelf hoeveel je er wil. Foto
4) Centrifugebuisjes van Nalgene. 10 stuks van 10 ml. Foto
5) Onbekend toestel (motor ofzo): (Klik hier voor link naar topic)
6) Bunzenbrander van ongeveer 15cm hoog.
6) Infusiefles schijfjes 24mm. 250 stuks beschikbaar. (liefst in 1keer meenemen, maar valt over te praten): Foto

maesschalk
Foton

Re: Grote verkoop/weggeefactie

Post by maesschalk » 19 Feb 2014, 08:16

Ben altijd op zoek naar tweedehandstoestellen en reagentia

Mod: PM. Je wilt je telefoonnummer niet openbaar op het internet zetten.

Carharttguy
Lithium

Re: Grote verkoop/weggeefactie

Post by Carharttguy » 20 Feb 2014, 18:49

Sorry Maesschalk, de tweedehandstoestellen zijn er niet meer. Je kan ook altijd je licht eens opsteken bij Labstuff, hij doet soms oude toestellen weg voor een klein prijsje.

Post Reply