GROTE VERKOOP: chemicaliën e.a. benodigdheden! Alles moet weg!

Heb je laboratoriumbenodigdheden te koop staan of wil je juist iets hebben? In dit forum kunnen de aanbiedingen en aanvragen geplaatst worden. Chemicaliën moeten afzonderlijk geplaatst worden in de bijbehorende forums!
Post Reply
Heisenberg
Beryllium
Chemistry interests: Inorganic

GROTE VERKOOP: chemicaliën e.a. benodigdheden! Alles moet weg!

Post by Heisenberg » 30 Jul 2017, 23:54

Na een jarenlange liefde voor scheikunde is het voor mij nu tijd om mijn enorme verzameling weg te doen. De komende jaren zal ik weinig tijd hebben om alle spullen te kunnen gebruiken en er echt van te genieten, omdat ik ga studeren.

Mijn verzameling en hiermee aanbod bestaat uit ongeveer 35 dozen vol glaswerk, benodigdheden en natuurlijk chemicaliën. Dit gaat van reageerbuisjes tot specifieke apparatuur. 

Een lijstje van de chemicaliën die ik bied:
- Zouten, o.a.: Ca, K, Na, Fe, Mg, Cu, Al, Zn, Ba, Ni, Co, Zn, Cd, Ti, Pb, Cr, Sn, NH4, Sr
- Suikers
- Organische chemicaliën
- Molaire oplossingen
- Indicatoren
En nog veel meer!

Totaal zijn het ongeveer 13 à 14 grote verhuisdozen met chemicaliën en 20 of meer grote verhuisdozen met glaswerk.

Natuurlijk kun je altijd vragen stellen als je benieuwd bent of ik een specifiek item bied.

Ik wil graag alles in één keer kwijt en wil dus geen losse items verkopen. Als je het wilt komen ophalen, is het in verband met de hoeveelheid handig om een groot busje of aanhanger mee te nemen. Als je in de buurt woont, kun je natuurlijk ook heen en weer rijden.

De prijs is nader overeen te komen. Neem contact met me op als je interesse hebt en dan kunnen we het erover hebben!
Technically, the glass is always full.
Eigenaar van http://www.chemiewinkel.com.

maesschalk etienne
Foton

Re: GROTE VERKOOP: chemicaliën e.a. benodigdheden! Alles moet weg!

Post by maesschalk etienne » 03 Aug 2017, 08:04

Geachte ,
Heb interesse in chemicalien en sommige apparaten
Evt wil ik alles in 1 keer kopen
kan je me evt een lijst bezorgen.
Graag je telnr.
hartelijke groeten
Maesschalk Etienne
Welvaartstraat 209
2590 Berlaar
Belgie
TEL 0032486154417