Verkoop Chemie Glaswerk (Vigreuxkolom,Grahamkoeler,...)

Heb je laboratoriumbenodigdheden te koop staan of wil je juist iets hebben? In dit forum kunnen de aanbiedingen en aanvragen geplaatst worden. Chemicaliën moeten afzonderlijk geplaatst worden in de bijbehorende forums!
Post Reply
RoelK
Foton

Verkoop Chemie Glaswerk (Vigreuxkolom,Grahamkoeler,...)

Post by RoelK » 12 Aug 2017, 21:07

Beste,

Bij opruim van een school zijn we op een hoop glaswerk gestoten uit de chemie lokalen.
Ik ben zelf geen "regular" op dit forum maar bij het opzoeken van de types glaswerk kwam ik al snel hier uit.

Vandaar dan ook mijn vraag of er iemand geintresseerd zou zijn om hiervan wat glaswerk over te nemen (liefst in 1 keer)
Ik ben niet thuis in de benamingen van alle stukken maar de foto's zal het eea wel duidelijk maken voor de mensen hier.

De eerste lading foto's zijn hier te bezichtigen, ik update de pagina gaandeweg morgen komt er nog een hoop erlenmeyers en maatcilinders bij.
http://www.kljkesselt.be/2017/08/glaswerk

De eventuele opbrengst van de verkoop van het glaswerk gaat de clubkas van de jeugdvereniging in, het glas dat overblijft de vuilbak in.
Dus als we hier iemand voor een kleine prijs blij kunnen maken doe ik het graag.
Alvast bedankt voor jullie (eventuele) feedback

Gr,

Roel

Post Reply