Stopzetting hobby! GLASWERK + toebehoren

Heb je laboratoriumbenodigdheden te koop staan of wil je juist iets hebben? In dit forum kunnen de aanbiedingen en aanvragen geplaatst worden. Chemicaliën moeten afzonderlijk geplaatst worden in de bijbehorende forums!
Labstuff
Boor

Re: Stopzetting hobby! GLASWERK + toebehoren

Post by Labstuff » 10 Jun 2013, 14:04

Nee het is veel te veel om te verzenden, en het is gratis ophalen, dus wij moeten dan geld toeleggen.
Inpakken zou ons 2 dagen kosten en een stapel dozen die alleen al aan verzendkosten een paar honderd Euro zou kosten.
Ook is niet te zeggen vooraf wat er in de dozen zit, het kan bruikbaar voor sommigen zijn en voor anderen onbruikbaar.
Glaswerk al dan niet met krasjes, overtollige aangebroken dozen reageerbuizen, flessen, potten, grote en kleine apparatuur soms enz enz enz... elke opruimaktie is weer anders.

Wat ook af en toe beschikbaar is zijn volle verhuisdozen met chemicalien, ongesorteerd, aangebroken of bijna vol.
Deze zijn echter niet gratis, een volle doos zou 50 Euro kosten, maar die zit dan wel tot de rand vol met chems.
Winkelwaarde ligt meestal vele malen hoger, dus er zit altijd wel iets bij.

rene13
Waterstof

Post by rene13 » 10 Jun 2013, 14:25

ik zal eens overleggen met mijn leerkracht
misschien kunnen we wel een busje van de school regelen

ChemicalBrother
Helium

Post by ChemicalBrother » 13 Jun 2013, 23:41

Moet ik toch eens langskomen.

Gr.

rhjvanworkum
Foton

Post by rhjvanworkum » 22 Oct 2016, 16:44

heee,

Ik heb wel interesse in de 50ml kolf + druppeltrechter 100ml + 3 keer stop NS 14.

Heb je deze nog?

Post Reply