labstuff.nl

Wil je nieuwe functies op het forum? Heb je fouten gevonden die moeten worden verbeterd? Hier kan je suggesties doen om het forum te verbeteren.
Locked
Z4x
Gallium
Chemistry interests: Overall

labstuff.nl

Post by Z4x » 15 Aug 2009, 09:59

Ik weet niet of Phantom dit erg vind, maar ik heb ook paar suggesties voor labstuff. :)

* Als je zoekt dan komen er twee items te staan en de derde voor de helft en daar kan je niet op klikken, er is geen scroll. (voorbeeld: http://labstuff.nl/contents/nl/search.h ... rase=spuit.)

* Hoofdpagina staan allemaal mooie plaatjes, maar je kan nergens op klikken... :(

* Als je op een item in de lijst klikt die uitverkocht is en dan op een ander item klikt dan geeft ie die ook aan als uitverkocht, maar dat is ie dan niet. Je moet dan eerst 'formaat' klikken en dan weer op dat andere item.

* De menu balk boven geeft blokjes 'in het niks' als je er met de muis overheen gaat.

* De afbeelding van de slangenklem is misleidend. :| Bij mij zit eentje zelfs vast door groen spul...
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Re: labstuff.nl

Post by Wouter » 15 Aug 2009, 10:50

Dit kan je wellicht beter naar labstuff.nl versturen (desnoods per PM, hij zit hier op het forum). Ik sluit het topic voor nu, als het topic echt open moet blijven kan je me wel een pm sturen. Àls dit topic alsnog opengaat verplaats ik deze ook naar Oeverloos gezwam, overigens. Het heeft immers niets met amateurchemie.nl te maken.
Organisch chemicus

Locked