Poll: Uiterlijk amateurchemie.nl

Wil je nieuwe functies op het forum? Heb je fouten gevonden die moeten worden verbeterd? Hier kan je suggesties doen om het forum te verbeteren.

Welke is het mooiste?

Optie 1
1
14%
Optie 2
0
No votes
Optie 3
0
No votes
Optie 4
1
14%
Optie 5
0
No votes
Optie 6
5
71%

Total votes: 7

Z4x
Germanium
Chemistry interests: Overall

Re: Poll: Uiterlijk amateurchemie.nl

Post by Z4x » 20 Aug 2009, 18:52

Sorry, ik bedoel niet zo'n effect, maar alleen de kleur anders. Zoals deze http://img41.imageshack.us/img41/3558/roodac.png.
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

Fuzzwood
Koolstof

Post by Fuzzwood » 20 Aug 2009, 19:41

Als ik heel eerlijk mag zijn (en anders heb je pech :D ) vind ik het huidige kleurenschema veel rust uitstralen, wat het forum makkelijk leesbaar houdt. Ik zit daarom dus niet op een schreeuwerig oranje uiterlijk te wachten. Het logo zelf vind ik dan wel weer mooi, echter laat de opmaak van het forum zelf aub. zoals het is.

Nernst
Stikstof
Chemistry interests: Organic

Post by Nernst » 20 Aug 2009, 21:13

Er komt zowiezo een nieuwe vormgeving voor het forum en dit voor de start van het nieuwe schooljaar. Daarom dat we er nu zo'n vaart achter zetten met een opvallen karakter.

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 20 Aug 2009, 21:35

Het lijkt erop dat het forum sowieso de rustige aard krijgt, afgaand op de pollresultaten. Er kunnen later altijd aanpassingen gemaakt worden.
De aanpassing(en) aan het uiterlijk van het forum is sterk nodig om ons te profileren. Een uiterlijk waarbij iemand zegt "Hee, amateurchemie!". Op dit moment zal die reactie voor buitenstaanders vooral zoiets zijn als "Hee, een phpBB 3-forum!". Ook in de toekomst zal er met een goed kleurenschema nog het één en ander plaatsvinden ;)
Organisch chemicus

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 21 Aug 2009, 00:20

Ok, het wordt dus de header van nummertje 6!

Opmerkingen, tips, klachten, suggesties etc. kunnen allemaal in het andere topic.
Organisch chemicus

Locked