Zuivering van chemicaliën

Wil je nieuwe functies op het forum? Heb je fouten gevonden die moeten worden verbeterd? Hier kan je suggesties doen om het forum te verbeteren.
Post Reply
Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Zuivering van chemicaliën

Post by Wouter » 14 Dec 2009, 15:49

spidey wrote:@ moderators:

Is het een idee om een hoofdtopic 'Zuivering van chemicaliën' onder 'Experimenten' te maken en daar deze thread uit te splitsen per product?
De informatie in deze thread is erg nuttig en ik stel me voor dat hier in de toekomst nog wel wat meer informatie bij komt.
Onder het mom van het forum duidelijker maken, heb ik deze vraag even afgesplitst.

Op zich een idee, maar het is natuurlijk niet verboden om dit als experiment te plaatsen. Graag zelfs. Er zou dan eventueel een sticky kunnen komen die per onderwerp de topics op een rij zet, bijvoorbeeld.
Organisch chemicus

spidey
Kobalt
Chemistry interests: Inorganic

Re: Zuivering van chemicaliën

Post by spidey » 14 Dec 2009, 17:33

Ik vrees dat het met een sticky alsnog wat groot en daarmee onduidelijk wordt.

Wat denken de andere forumleden hiervan?

Z4x
Germanium
Chemistry interests: Overall

Post by Z4x » 14 Dec 2009, 18:04

Ik vind het wel een goed idee dat er duidelijke topics komen voor zuiveren van chemicaliën, ik wil het zelf ook een keer proberen, maar ben bang dat als het er meer dan 4 (ofzo) worden dat het inderdaad te veel sticky's zijn. Misschien is het beter om 1 topic te sticken en vanuit daar naar de andere topics te linken.
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Post by Wouter » 14 Dec 2009, 18:12

@Z4x: Dat bedoelde ik dan ook :P Maar spidey merkt terecht op dat zo'n onderwerp al snel erg groot wordt.
Organisch chemicus

Gruson
Neon

Post by Gruson » 14 Dec 2009, 22:58

Een goede oplossing lijkt me een subforum "zuiveren van chemicalien" in "experimenten". Daar kan dan per verbinding een topic aangemaakt worden, met in de eerste post een beschrijving en de mogelijkheid om hier op te replyen.
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Post Reply