Forumnaam

Wil je nieuwe functies op het forum? Heb je fouten gevonden die moeten worden verbeterd? Hier kan je suggesties doen om het forum te verbeteren.
Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Re: Forumnaam

Post by Wouter » 27 Jan 2009, 11:11

Wacht daar inderdaad maar mee tot het domein daadwerkelijk online is, zo kan het forum beter bekend worden onder z'n nieuwe naam. http://amateurchemie.nl zal voorlopig doorverwijzen naar http://amateurchemie.nl.

Update:
Domeinnaam is overigens actief en verwijst naar de server, maar ik kan pas deze middag alle data overzetten.
Het verkeer zal door deze overzetting naar verwachting wat teruglopen omdat google nog naar amateurchemie.nl zal verwijzen. Ik hoop vanmiddag een doorverwijzingssysteem te kunnen maken zodat een adres op amateurchemie.nl ook naar de juiste amateurchemie.nl zal leiden.
Organisch chemicus

Jor
Zwavel
Chemistry interests: --------------

Post by Jor » 27 Jan 2009, 21:21

Top! Hij is online!

Hoop dat mensen nu via google er sneller terecht zullen komen.

woelen
IJzer

Post by woelen » 27 Jan 2009, 21:47

Phantom, geweldig, dat is nog eens een snelle actie! Mijn complimenten!

Ik heb er echt alle vertrouwen in dat dit forum het gaat maken in Nederland. In korte tijd al aardig wat nieuwe leden. Ik heb ook weer iemand verteld over dit forum (iemand uit Belgie, een al wat oudere hobbyist, die heel veel prachtig glaswerk en apparatuur heeft en leuke klassieke experimenten doet a la de pioniers van de chemie uit vervlogen eeuwen). Hopelijk zal ook hij gaan bijdragen.
The art of wondering makes life worth living...
Want to wonder? http://www.oelen.net/science

Jor
Zwavel

Post by Jor » 27 Jan 2009, 21:56

Dat is toch die persoon die op homechemistry.org een paar experimenten heeft gezet?

Ik dacht dat hij gestopt was, en dat hij degene was die wat chems aan chemaniac had gedoneerd.

Ik denk ook dat dit forum het kan maken, alleen moeten de members die tot nu toe nog niet zoveel van zich hebben laten horen wel wat actiever worden.
Ik hoop dat dat snel gebeurd!

Ik heb trouwens Peter van Labstuff gevraagd of hij, als hij nog meer, wat onbekendere hobbysiten kent, hier ook op de hoogte kan stellen. hij is immers degene die iedereen zijn spullen levert, voor zover ik weet.

Gruson
Neon

Post by Gruson » 27 Jan 2009, 22:14

Goede actie! Nu kunnen alle amateurchemici zich onder de banier van Amateurchemie.nl scharen op de weg naar de overwinning van erkenning van de amateurchemicus! </heroic>
Hopelijk geeft dit weer een boost aan het forum!
Edit: Misschien kan nu ook een topic op chemieforum.nl gemaakt worden? Heb jij daar een account, phantom?
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 27 Jan 2009, 22:30

Vanaf nu leiden alle zoekacties naar chem.bromine.nl ook naar dit forum. Dus geen mensen die niet op de gewenste data komen.

Edit:
Ik heb een account op chemieforum.nl, ja. Ik zal even kijken om een topic te openen :)
Organisch chemicus

Cameo
Foton

Post by Cameo » 28 Jan 2009, 08:40

Proficiat met de nieuwe domeinnaam! Ik vond jullie site gisteren al via Google, toen ik eigenlijk op zoek was naar Chemixtry.be.
Het zou fantastisch zijn als jullie de vrijgekomen plek van Chemixtry kunnen innemen met jullie forum. Deze duidelijke nieuwe
domeinnaam zal daar zeker toe bijdragen. Ik wens jullie in elk geval veel succes!

Groet,
Cameo

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 28 Jan 2009, 08:55

Hartelijk dank en welkom op het forum, Cameo. Als je wil kan je meer over jezelf vertellen in Voorstellen

Het topic op chemieforum.nl is goedgekeurd en staat in de "internet"-sectie van dat forum.
Organisch chemicus

spidey
Kobalt
Chemistry interests: Inorganic

Post by spidey » 28 Jan 2009, 12:32

Proficiat!

Amateurchemie dekt inderdaad de lading heel goed. Ook leuk dat iedereen zo enthousiast is.

Gruson
Neon

Post by Gruson » 28 Jan 2009, 12:36

Zal ik ook een topic op pyroforum.nl maken? Daar zitten ook een aantal mensen die vroeger op chemixtry zaten. En mensen die meer met scheikunde willen doen dan pyro. De kewls komen hier toch niet heen, of worden snel genoeg afgeschrikt door het beleid. IMHO.
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Wouter
Krypton

Post by Wouter » 28 Jan 2009, 12:42

Als dat is toegestaan op dat forum dan is dat prima, uiteraard. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Organisch chemicus

Gruson
Neon

Post by Gruson » 28 Jan 2009, 12:51

Prima, heb gamekeeper (admin) een PM gestuurd.

Post Reply