Hinmeijer Chemie

Chemicaliën over? Goede tips voor stoffen? Dit forum kan je gebruiken om andere mensen in te lichten.
Hilda
Foton

Re: Hinmeijer Chemie

Post by Hilda » 25 Sep 2015, 16:15

2 1/2 maand geleden heb ik een bestelling gedaan bij Hinmeijer Chemie. Het bestelde was niet leverbaar. Ondanks verschillende verzoeken om terugbetaling van mijn geld heb ik niets meer van dit bedrijf vernomen. Op een bericht op Klachtenkompas heeft het bedrijf ook niet gereageerd.

spidey
Kobalt
Chemistry interests: Inorganic

Post by spidey » 25 Sep 2015, 17:19

Probeer ze eens te bellen. Ik had ook een keer wat gedoe, omdat er een onderdeel niet in de verpakking van de producent zat. Logisch dat ze daar niet op controleren. Even de telefoon pakken en het werd perfect opgelost en twee dagen later had ik het onderdeel dat niet in de verpakking zat binnen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik prima geholpen ben. Bel even en leg gewoon uit wat er is gebeurd (ze bijten niet ;)); e-mail kan wel eens blijven liggen of zoek raken.

Hilda
Foton

Post by Hilda » 25 Sep 2015, 18:12

Bedankt voor je reactie, Spidey. :-)

benodin
Foton

Post by benodin » 01 Nov 2016, 16:58

Heeft er iemand een idee van of dat Hinmeijer nog bestaat?
Ik had een maand geleden aan bestelling geplaatst maar heb deze moeten annuleren nadat ik niemand te pakken kon krijgen per email of telefonisch.
(PayPal heeft me mijn geld gelukkig teruggegeven...)

spidey
Kobalt
Chemistry interests: Inorganic

Post by spidey » 01 Nov 2016, 23:52

Eigenaardig - de service was altijd prima bij Hinmeijer. Maar ik heb geen recent contact met ze gehad.

Peter from Holland
Foton

Post by Peter from Holland » 29 May 2017, 15:57

Speciaal voor dit een account aangemaakt
Ik had ooit eerder besteld bij Hinmeijer en betaald met Ideal Toen werkte alles goed
Nu weer wat besteld Na ca 10 dgn nog geen levering
Gebeld(veel geluk dad ik iemand aan de telefoon kreeg) en het zou binnenkort komen
Dus niet. Nog eens gebeld. Het spul zou op zijn En men had geen zicht op nieuwe voorraad
Oke? Dan stort het betaalde bedrag maar terug
Ondanks hun uitdrukkelijke belofte nooit gebeurd
Op e-mail wordt niet gereageerd en telefonisch ook niet te bereiken
Het gaat maar over €50,-
Dit vind ik zo van weinig tot geen professionaliteit blijken dat ik iedereen aanraad niet te kopen bij Hinmeijer
Iemand soortgelijke ervaringen Als daar een trend in blijkt zit kunnen we misschien een aanklacht indienen

Peter

opgelichtdoor
Foton

Post by opgelichtdoor » 02 Nov 2017, 18:01

Ik heb ook speciaal voor deze oplichting een account aangemaakt. Ik heb 2x kort achter elkaar iets besteld voor mn speciaalbier brouwerij. Ik wacht al 3 weken op de producten. Ik heb contact proberen op te nemen maar op de mail wordt niet gereageerd. Ik probeer nog steeds telefonisch contact te krijgen, want ze nemen niet op. Het ging om totaal 110 euro. Als ik contact met ze heb gehad zal ik hier mijn bevindingen plaatsen. PAS OP!

opgelichtdoor
Foton

Post by opgelichtdoor » 02 Nov 2017, 18:02

Ook ik ben opgelicht door Hinmijer Chemie. Voor 110 euro. Had het nodig voor een experiment in mn bierbrouwerij, waar ik hard voor moet sparen. :'( Belachelijk dat dit nog kan in Nederland.

Post Reply