Te koop: assortiment kleurstoffen voor microscopie

Chemicaliën over? Goede tips voor stoffen? Dit forum kan je gebruiken om andere mensen in te lichten.
Post Reply
yvan_be
Waterstof

Te koop: assortiment kleurstoffen voor microscopie

Post by yvan_be » 17 Aug 2015, 19:43

Mijn excuses aan de webmasters: aangezien het een assortimentje betreft, kan ik me niet aan het afgesproken format houden.

Aangeboden dus: een kartonnen doos met een assortiment kleurstoffen voor microscopie. De meeste verpakkingen zijn aangebroken. Alle kleurstoffen zijn van degelijke merken (Merck, Janssen Chimica, Baker, ...) en geëigend voor microscopie.
In meerderheid gaat het om verpakkingen van 25g, waaruit hooguit 5g is gebruikt.
Een greep, kriskras: methyleenblauw, eosine Y, light green SF, fast green FCF, Bismarkbruin, karmijn, hematoxyline, erythrosine, Chromotrope 2R, azokarmijnG (of B?), methylgroen, pyronine, methylviolet, safranine, zure fuchsine, basische fuchsine, malachietgroen, neutraalrood, orange G, orange II, Sudan III, sudan IV, sudanzwart, astrablauw. Enzovoort.

ik heb geen zin om aan het rekenen te slaan. Ik weet ook wel dat het voor de geïnteresseerde wel wat waard is. U biedt maar iets.

yvan_be
Waterstof

Re: Te koop: assortiment kleurstoffen... VERKOCHT

Post by yvan_be » 18 Aug 2015, 07:13

Verkocht. Geen nood: de laatsten zullen de eersten zijn... :)

Post Reply