kopen

Bij het zoeken naar specifieke chemicaliën kan het soms erg moeilijk worden om een goede bron te vinden. Mensen kunnen je in dit forum helpen de juiste bronnen te vinden of je een aanbieding doen.
Locked
neeltje
Foton

kopen

Post by neeltje » 05 Feb 2010, 04:27

Hoi hoi,ik wil graag 5 l formamide,en 5 l methanol afnemen.Ik hoor het wel groetjes...

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Re: kopen

Post by Wouter » 05 Feb 2010, 08:49

Graag zou ik je wijzen op de regels mbt het zoeken van chemicaliën. Dus pas je bericht aan op de manier die is aangegeven, svp. ;)

Alhoewel deze stoffen op zich niet zo verschrikkelijk gevaarlijk zijn noch op een speciale lijst staan, vraag ik me af wat je met deze hoeveelheden wil. Je bent immers een nieuw lid en wij weten niets van jou en van je omgang met potentiëel gevaarlijke stoffen. Deze stoffen kunnen, mits verkeerd gebruikt, kankerverwekkend zijn en zenuwschade opleveren.

Om ons een beeld van jezelf te geven, raad ik je aan om jezelf voor te stellen.
Organisch chemicus

Gruson
Neon

Post by Gruson » 09 Feb 2010, 12:28

In deze hoeveelheden zou ik er met recht vragen bij stellen wat je er mee moet, aangezien ze beide (zeker in combinatie) voor de productie van amfetamine gebruikt worden.
It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Post by Wouter » 09 Feb 2010, 12:35

Als ik voor vanavond geen verklaring heb gezien, dan wordt dit topic onherroepelijk gesloten.

Onderwerp gesloten.
Organisch chemicus

Locked