Een dagje bij Labstuff

Voor al het ong'looflijk slap gelul.
VincentG83
Elektron
Posts: 6
Joined: 26 Feb 2016, 13:11

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by VincentG83 » 08 Apr 2016, 18:22

*Knuffel*

User avatar
Z4x
Gallium
Posts: 1590
Joined: 03 Aug 2009, 15:29
Chemistry interests: Overall
Location: Grunn

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by Z4x » 08 Apr 2016, 18:35

Ik begrijp het wel, na steeds hetzelfde gezeur (wat extra veel is als de bestellingen ver achterlopen) ben je het op een gegeven moment zat. Jammer dat je dan stopt met leveren aan particulieren maar begrijpelijk.
Misschien dat je na een tijdje er weer zin in krijgt, weer die energie kan vinden die je kreeg in de dagen dat je was begonnen.
Je kan ook overwegen om een minimum orderbedrag van bijvoorbeeld 100 euro te hanteren. Dan heb je mogelijk alleen de meer serieuze klanten te pakken die minder zeuren.
Gezeur krijg je trouwens altijd, maar misschien valt het zo te beperken tot een acceptabel niveau voor jou.
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

VanBassum
Waterstof
Posts: 17
Joined: 05 May 2016, 16:24

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by VanBassum » 03 Jun 2016, 15:19

Hallo,

Misschien is het een idee om iemand parttime aan te nemen?
Als ik op het internet kijk zie ik veel negatieve reacties enkel en alleen omdat je niet te bereiken bent en het lang duurt voordat mensen hun spullen hebben. Als ik je openings-post zo leest heb je het erg druk. Een extra hulpje kan dan goed van pas komen. Misschien een student die op zaterdag graag wat wil bijverdienen?

Zelf heb ik ook even geleden besteld, maar nog geen enkele reactie ontvangen.
23-5 Mijn vraag of ik als particulier kon bestellen.
23-5 Antwoord dat het bij hoge uitzondering nog wel een keer kon.
23-5 Besteld en betaald!
23-5 Gemaild dat ik heb besteld, want ik kreeg van de site geen autoreply?
28-5 Gemaild om te vragen wanneer ik de levering kan verwachten?
1-6 Weer gemaild om te vragen wat de status is.

Zoals je kunt zien heb ik na 23-5 geen reactie meer gehad. Ik vind dit toch wel vervelend omdat ik nu simpelweg niet weet wat ik kan verwachten.
Veel mensen die verder niets over jou weten zullen dit waarschijnlijk interpreteren als oplichterij, terwijl je wel het goede met de mensen voor hebt.


Even een update,
Zojuist weer gebeld en gevraagd wanneer ik de bestelling kan verwachten.
Hij zij dat er nog wat onderweg was, waar ik nog even op moest wachten. Ik weet nu in ieder geval wat ik kan verwachten.

VincentG83
Elektron
Posts: 6
Joined: 26 Feb 2016, 13:11

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by VincentG83 » 19 Jun 2016, 14:39

En ik wacht al ruim een half jaar op mijn bestelling. Peter, zou je deze nou eens willen afhandelen? Of geef het orderbedrag maar terug aan mij. Anders hou je daar toch een slecht geweten aan over...!

pavlov1968
Foton
Posts: 2
Joined: 13 Dec 2016, 20:37

Labstuff - niet in orde

Post by pavlov1968 » 13 Dec 2016, 20:52

Beste allen,
Graag laat ik jullie het volgende weten

Op 27 augustus 2016 bestelde ik vol vertrouwen voor 181 Euro aan materiaal bij Labstuff.
Ik betaalde via Pay Pal- deze ging vlot van mijn rekening.
Snel kreeg ik een bevestiging - echter nadien bleef het zeer lang stil.
Na bijna 120 dagen heb ik nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen.

Dat een levering soms minder vlot loopt kan ik begrijpen.
Wat mij vooral stoort is dat deze feedback heel vaak terug komt.
Het is toch de bedoeling dat een hobby ontspanning en rust brengt.
De werkwijze van de persoon achter Labstuff draagt hier echter niet toe bij.

Ik zal alles in het werk zetten om alsnog te krijgen waarop ik recht heb - een eerlijke klantenservice.
Jullie informeren maakt hiervan deel uit.

TV

VincentG83
Elektron
Posts: 6
Joined: 26 Feb 2016, 13:11

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by VincentG83 » 13 Dec 2016, 21:17

181 euro, dat is een hoop geld! Niet fijn om dat kwijt te zijn, hopelijk weet je een manier om het terug te krijgen. Het is dat ik niet in de buurt woon, anders was ik zelf allang bij P. langsgegaan om mijn bestelling of geld op te eisen. Als er een gezamenlijke vordering wordt opgesteld, dan doe ik er wel graag aan mee. Succes!
Last edited by VincentG83 on 13 Dec 2016, 22:48, edited 2 times in total.

User avatar
Z4x
Gallium
Posts: 1590
Joined: 03 Aug 2009, 15:29
Chemistry interests: Overall
Location: Grunn

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by Z4x » 13 Dec 2016, 21:24

December 2015 voor 52 euro, nog steeds niks.
De kunst is om te blijven oefenen, oefenen en oefenen...

pavlov1968
Foton
Posts: 2
Joined: 13 Dec 2016, 20:37

Re: Een dagje bij Labstuff update

Post by pavlov1968 » 03 Jan 2017, 21:00

Dankzij Pay Pal zaak afgehandeld
Al blijf ik een dubbel gevoel hebben -

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.

Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van 181,27 EUR terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werk
stellen om ook dat te incasseren.
Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen
gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van
de rekeningprivileges van de verkoper.

User avatar
Labstuff
Boor
Posts: 113
Joined: 12 Apr 2009, 11:43

Re: Een dagje bij Labstuff

Post by Labstuff » 11 Aug 2017, 14:44

Ik ga hier toch even op reageren, want zwartmaken zonder reden is niet correct
Klanten dreigen, schelden etc etc.. en als het bedrijf daarop reageert wordt men beschuldigd van onprofessioneel gedrag.
In 12 jaar Labstuff zijn er hooguit 20 serieuze klachten geweest, dat is minder dan 2 per jaar.

Paypal heeft niets onderzocht, slechts een mail naar mij gestuurd waarna ik gewoon heb terugbetaald
Dit had ook via een simpele mail opgelost kunnen worden in plaats van achteraf door mensen attent gemaakt te worden dat Labstuff op internet ten gronde wordt gericht.

Wellicht slipt er soms een order door, 1 op de 500 kan iets fout mee gaan. Dat is het risico (voor mij) met een zeer drukke eenmanszaak.
In alle gevallen wordt na email de zaak opgelost (geleverd of terugbetaald). Tenzij er een mail in de spambox verdwijnt, dit kan door onduidelijke redenen gebeuren bij de server.
Helaas leest men niets van de rest van de klanten die wel tevreden zijn, op zo'n manier komt er alleen negativiteit op internet te staat, helaas wel iets waar men in NL van smult.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests