Nieuw

Om jezelf voor te stellen aan de andere leden van dit forum. Wat zijn je interesses, hoe je huisdieren heten en hoe je hier terecht bent gekomen.
Post Reply
Johnv
Foton

Nieuw

Post by Johnv » 27 Aug 2012, 20:23

Hoi, ik ben John 45 jaar en ben eigenlijk lid geworden omdat ik hier terecht kwam na lang googlen omdat ik wat chloroform nodig heb voor de reparatie van mijn caravan ruit. (wilde even een foto plaatsen met BHV imageshack maar lukt niet op de iPad).
Ik vind het leuk om te lezen wat er allemaal mogelijk is, zat te lezen over het uit laten kristalliseer van stoffen misschien ook eens leuk om eens te proberen tussen de vele andere hobby's door :P
Als er iemand beter tips heeft om een lexaan caravan ruit te reparen (flinke barst in de bovenrand zo'n 50cm) hoor ik het wel.

Carharttguy
Lithium

Re: Nieuw

Post by Carharttguy » 28 Aug 2012, 16:21

Welkom Johny!

Leuk dat je hier bent terechtgekomen :)
Met die caravanruit ga ik je evenwel niet kunnen helpen, maar misschien lopen hier inderdaad wel mensen rond die dat kunnen ;)

Wouter
Krypton
Chemistry interests: Organic

Post by Wouter » 28 Aug 2012, 17:24

Welkom op het forum. Simpele chemie kan heel leuk zijn om eens te proberen, vooral kristallisatie is vrij eenvoudig om mee te beginnen en mooie resultaten te krijgen.
Organisch chemicus

Johnv
Foton

Post by Johnv » 04 Sep 2012, 11:34

Zal het zeker gaan doen, eerst even voorbereiden voor een weekendje Eifel met de motor, daarna zal ik ook eens kijken op het werk of er wat te kristalliseren is van de grondstoffen. Ben niet zo thuis in chemie, er is wel Portafer, Portachroom poeder. Zal het eens aan de lab jongen vragen en daar is vast ook wel iets te krijgen

Reap
Argon
Chemistry interests: Inorganic

Post by Reap » 07 Sep 2012, 13:01

Welkom op het forum!

Post Reply